ahh , ta jego prezentacja :P
wtorek, 25 stycznia 2011
niedziela, 23 stycznia 2011
Yyy a co to Wiosna w śroku zimy ;/?? sami zobaczcie!
Yyyy wchodzę właśnie na bloga naszego Kubuu$$$iiaaa i co widzę?! znów magdomilowicz nagłówek zrobił/ła ;p. I to jaki! Wiosna! No soryy ej... mogłaby już zimę a nie Wiosnę, ludzie mamy środek zimy a ona z takim czymś wyskakuje...lol..;//// Już wolałabym aby napisali : ''yyy na czymś usiadłam, ummm czyżby to jajko?'' albo ''kura czy jajko'' lub ''lubie placki'' hah. już było by lepsze. Nie chce mi się dodać screen nie wiem dlaczego :( musicie sami zobaczyć na jego blogaskuu.
A i do tych złośliwych komentarzy: prosze was, nie róbcie mi przykrości co? jak wam sie nie podoba to po co wchodzicie na mojego bloga? ;/
A i do tych złośliwych komentarzy: prosze was, nie róbcie mi przykrości co? jak wam sie nie podoba to po co wchodzicie na mojego bloga? ;/
Kajka512 (krytykujemy)
Kajka512 - emm......uumm....yyymmm....hmm.....zaparło mi dech w piersiach, jestem z Ciebie dumna! Pięknie, wszystko poukładane i wgl. tylko widzę tutaj słome przy bucie, prosze wyczysc bucika! :P Tsunami masz w pokoju ale ok. Okno koło szafy .......nieskomentuje...aż po prostu krew mnie zalewa ;P Pięknie 1000000000/5 ! :) :P
Pozdro i bierzecie z niej przykład :P
Pozdro i bierzecie z niej przykład :P
molitka
Molitka - no wiec masz coś w buzii ..yyyy to słoma z pod buta , tak sądzę. . O dziwo masz słonia w apartamencie..ale spoko ;p git. schody zrobiłaś z stolików , aha...hmm..ciekawe jak by to wyglądało w realu . hah. Twoje nogii są brudne całe , takie pomurzone, nie wiem gdzie byłas ;// ;p Za oknem masz śnieg i.....i poduche! hah. Masz też stolik do odrabiania lekcji czy coś , lecz wątpie czy przy nim kiedyś usiadłaś ;p Kopie monalizy
Tubisiowa_
Tubisiowa_ - no więc masz koński ogon na głowie nie wiem czemu..hmm..ihhaa :P ale okey ;p . Dziwne jest o, że masz jesień za oknem ;D ahaa....masz też czeRRRRwoną tunikę, przez którą bym oślepła ;P yyhh no i ten r o b ooo o t , wow . i głowa mu sie świeci :D Hah. A schody nie są przymocowane do sufitu :P Xdd są w powietrzu. Suuuuper ;D
^^ zajrzyjcie do niej . Pozdrawiam!
^^ zajrzyjcie do niej . Pozdrawiam!
Metamorfoza _nataleczka_11
No więc, nie pokaże screena z PRZED bo był trzask monitora u mnie i klawiatury .. no i ledwo zrobiłam PO. Przed było fataalnie nic nie pasowało, buty ubrałaś, byłam w szoku, przecież teraz jest moda na Wojciecha Cejrowskiego :P no dobra daje ci 1000/10 PRZED! :)
sama możesz się przekonać! :
teraz jest pięknie! Cuddownie :D tak trzymaj!
sama możesz się przekonać! :
teraz jest pięknie! Cuddownie :D tak trzymaj!
Siem.! :): D
No więc...to bedzie blog o krytyce, bedziemy tu krytykowac wiele osób, ale śmiesznie ;) nie bedziemy dokuczać, myślę ze dodasz się do obserwatorów do bloga jeśli chcesz się troche pośmiać! :)
Na stardoll moje konto to : KrytaKrytyka , mam też główne konto, ale jego nie podam. Istnieje juz jeden taki blog, prosze nie osądzajcie mnie ze pomysł ściągnełam . no wiecc hmm...od czego sie tu zabierzemy? ;pp
Na stardoll moje konto to : KrytaKrytyka , mam też główne konto, ale jego nie podam. Istnieje juz jeden taki blog, prosze nie osądzajcie mnie ze pomysł ściągnełam . no wiecc hmm...od czego sie tu zabierzemy? ;pp
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

